Nu știu de ce am trăit cu impresia că înființarea facultăților în limba maghiară la Tg Mureș a fost doar un foc de paie, stins repede de protestul studenților. Însa, mi s-a dovedit că nu doar în Galați nu îi baga nimeni in seamă pe studenți. Pare-se că zilele astea va fi depusă moțiunea de cenzură împotriva înființării acestor facultăți în limba maghiară(printre altele).

Am și eu o întrebare. Poate e prostească. Daca ungurii vor să facă facultate în limba lor, de ce nu se duc în Ungaria ? Ce caută în România? De ce să se înființeze facultățile în limba maghiară? Pentru că atunci când ne ducem în Ardeal , oamenii de acolo să ne spună “Nem tudom” ? Nu că nu ar face-o deja.

Eu zic că traim în România. Și , cel puțin teoretic, ar trebui respectată constituția României de către toți cetățenii acestei țări, indiferent că sunt de origine maghiară, turcă, rusă etc. Om fi noi multe neamuri, dar atât timp cât trăim în România, ar trebui să ne numim români. Nu vi se pare corect?

Voi ce părere aveți despre asta?

