Dragi fete și femei,

M-am săturat. Gata. Nu mai suport. Aud la tot pasul povești fantastice despre femei și fete care nu pot avea încredere în băieți pentru că au fost înșelate, sau au fost tratate urât, sau chiar bătute de foști iubiți. Mereu aud povești despre fete care spun că nu vor să fie cu cineva din cauza relațiilor trecute. Fete care spun că așteaptă acel băiat perfect, care să le dea pe spate, cum a dat-o Făt-Frumos pe Ileana Cosînzeana când a venit pe calul său alb. Mă întreb , însă, de ce naiba atunci când apare un băiat cu adevărat bun, cu bun simț, care știe să se poarte, îl ignorați. Îl numiti cel mai bun prieten al vostru sau cum naiba vă mai vine pe moment, iar când se îndrăgostește de voi , găsiți un motiv de fix doi bani pentru a-l îndepărta. Ori scoateți din “pălărie” vechea replică “ nu sunt pregătita pentru o relație” , ori îi spuneți că nu vreți să stricați prietenia. Totuși, la scurt timp după, stați “botic in botic” cu un șmecheraș de doi bani care și-a fluturat cheile de la mașină sau hainele Armani în fața voastră, dar pe care îl doare fix în cot de voi.

Dragi fete și femei, vă întrebați constant unde se ascund băieții buni. Sunt acolo toți, dar din cauza voastră se risipesc și se răresc. Atât am vrut să vă spun !

Cu sinceritate, un băiat bun…sau un fraier abia găsit ! 

(Acest articol este tradus integral de mine dintr-o poză preluată de pe Facebook. Nu l-am conceput eu, dar mesajul transmis sună extrem de similar cu ceva ce aș spune eu ) 

