Ca în fiecare an și ca la fiecare sărbătoare, telefonul a început să zărnăie încă de pe la ora prânzului, anunțând mesaje și urări care mai de care mai siropoase, pline de iepurași, de lumină dată prin telefon, de răstigniri care vă aduc bucurie, etc .

Cum spunea Victor Ciutacu (și nu alții care dau copy paste și spun că au scris ei ) , “lumina învierii să vă lovească în ochi “ . Nu de alta, dar încep să mă satur de aceleași mesaje copiate de pe internet. Mă întreb ce s-ar fi făcut lumea dacă nu ar fi existat mesajele tip pe sfântul google. Aș fi apreciat mai mult să primesc mesaje originale. Chiar și amuzante, sau cu subînțeles, cum e titlul articolului. Dar, măcar știam că e scris de cel care mi l-a trimis.

Mă rog, încep să par frustrat. Nu că nu aș fi, cel puțin în ceea ce privește asta. Ceea ce contează e că am petrecut un Paște tipic românesc. Mâncare, băutură, mai multă mâncare, mai multă băutură. A se nota : NU M-AM ÎMBĂTAT ! Nu mi-aș fi dorit să ajung la știrile PROTV de la ora 17:00 prin intermediul spitalului. Sunt destui care au parte de minutul de celebritate. Eu prefer anonimatul.

Voi ați primit mesaje de Paște?De fapt, sigur ați primit. A fost vreunul care v-a făcut să zâmbiți, prin originalitate? Sau ați apăsat butonul roșu după ce citeați primele 3 cuvinte? Ah, și încă ceva. Mi-a spus cineva o vorbă pe care o voi folosi cu siguranță în anii viitori când mi se va ura să pasc fericit.Am să îi spun acelei persoane să pască cât (scuzați cacofonia) vrea, dar nu pe iarba mea !

 

