Cred că vorbesc în numele tuturor când spun că somnul nocturn este foarte des tulburat de oameni care nu au ce face și se apucă să formeze primele 10 cifre care la vin în minte. Încep, bineințeles, cu 07. Și, dacă ar avea ceva important de spus, nu cred că ar fi cineva care ar spune : “ Uite, băi, ce nesimțit. Mă trezește din somn ca să îmi zică că (scuzați cacofonia) i-a murit mașina în mijlocul pustiului și vrea să îl tractez. Halal prieten, nu mă lasă să dorm ! “. Nu !

Dar, după cum am aflat de-a lungul celor 22 de primăveri frumoase pe care le am, orice conversație telefonică la ora 3 dimineața începe cu “ Dormi?” , Ce poți spune ? “ Nu, nu, eram în comă. Mulțumesc că m-ai salvat, prietene! “. După această întrebare, pot apărea mai multe variante. Spre exemplu :

1.”Nu aveam somn și m-am gândit să văd ce faci.”. Dacă e prietena /prietenul tău, mai e cum mai e. Te gândești că îi era dor de tine, vroia să îți audă glasul , etc. Dacă e o persoană cu care vorbești din an în Paște ( sărbători fericite să aveți) în Crăciun, nu prea îți convine. Cei care pot, ridică și din sprânceană. Eu nu pot !

2.”Vroiam să îți mai spun o dată că te iubesc ! “ . Asta într-adevăr e adorabilă, dacă persoana care te sună e prietenul/prietena tau/ta. Cine nu ar vrea să fie sunat și să audă asta?

3.”Nu vrei să cumperi niște bolțari?” .Aici, te forțezi să ridici sprânceana, dacă nu poți. Vă dați seama cât de mult ține acea persoană la voi , dacă sunteți una din persoanele la care s-a gândit când a auzit că e promoție la bolțari?

Voi sunteți sunați la ore din astea? Dacă da, cum sunteți abordați? Dacă nu, mărțti-vă agenda telefonică!

