De câte ori ne-am gândit, înainte de a spune sau a face ceva , la cea mai penibilă chestie inventată de om :” Oare ce vor spune ceilalți ?”  ? De câte ori  acest gând ne-a oprit din a face ceva ce în mintea noastră arăta foarte bine ?

Deși am doar 22 de ani, pot spune că am întâlnit tot felul de oameni, acumulând o experiență cât de cât măricică în lucrul cu diferite caractere. Și, la început, gândeam la fel. “Oare e bine să spun asta? Dacă vor râde de mine? Nu, sigur ideea mea nu e bună ! “. Și apoi, cineva mi-a dat o palmă metaforică și m-a trezit la realitate. Mi-a spus un lucru după care mă ghidez de atunci. Cea mai importantă părere despre un lucru este propria părere. Atât timp cât tu te simți bine făcând ceva, nu contează ce vor spune ceilalți.

Haideți să vă dau un exemplu. Un consumator de droguri ( deși nu e cel mai respectabil exemplu) face ce face pentru că îi place și pentru că simte nevoia.  Nu dă doi bani pe cei care îi spun că nu e bine. La urma urmei, el decide asupra corpului său. Eu vă zic un singur lucru : Fiți voi ! Nu vă mai gândiți ce vor spune cei de pe stradă dacă nu sunteți machiate ( fetelor). Nu vă mai gândiți ce vor spune cei din jur dacă vă susțineți o părere cu care ei nu sunt de acord. Fiecare are dreptul la o opinie, iar dacă nu le place, măcar din respect să vă asculte.

Fiți voi și atât ! O să vă simțiți mult mai bine !

 

