În urmă cu câteva zile am deschis televizorul şi, butonând alandala telecomanda, am dat peste o reclamă foarte interesantă care spunea că în România , nivelul nitraţilor din apa plată cumpărată din magazin este între cele mai mari din Europa.

Acum, nu voi fi “underfucker” , cum se spunea în AIESEC la adresa celor care erau “Gică Contra” . Chestia asta cu nitraţii mi se pare o crimă. Pentru că nitraţii ăia din apă ne omoară încet încet. Ministerul sănătăţii a spus acum ceva timp că apa de la robinet nu e sănătoasă că nu e filtrată corespunzător, că are nu ştiu cât clor în compoziţie, că are nu ştiu ce metale, că oxidează , că etc. Acum, aflu cu stupoare că nici apa plată cumpărată din magazine nu e sănătoasă. În concluzie, de unde să beau apă?

Eu recunosc că sunt un mare băutor de apă. Beau cel puţin 2 litri zilnic. Şi nu , nu am ruginit.Cel puţin, nu încă ! Dar aş vrea să ştiu că apa pe care o beau nu îmi face rău. Ci, din contră, îmi face bine.Că ăsta e rolul apei. Să mă menţină hidratat, nu să mă umple cu nu ştiu ce substanţe chimice.

Aşadar, vă îndemn pe toţi să susţineti legea purităţii apei  în România. Ce spuneţi?

