Recunoaştem sau nu, toţi avem regrete. Unele mai mici, altele mai mari.
Regretăm că nu am spus la timp ce aveam de spus, iar când ne-am făcut curaj să o spunem a fost prea târziu.
Regretăm că nu ne-am străduit mai mult să luptăm pentru o iubire care s-a pierdut.
Regretăm că nu am descoperit la timp ce ne dorim, ce ne place, iar în momentul în care ne dăm seama nu le mai putem împlini.
Regretăm că am spus ceva atunci când nu trebuia, iar acum nu mai putem repara răul făcut.
Regretăm că am irosit timp făcând ceva ce nu ne aducea fericire, în loc să punem punct şi să o luam de la capăt mult mai devreme.
Şi tot aşa, regretaă. Cu toate astea, nu trebuie să lăsăm regretele să ne copleşeasca. Asta ar fi o greşeala şi mai mare decat cea pe care deja o regretăm!
Unele lucruri, oricât de multe am face, nu le mai putem schimba. Rămân aşa. Iar noi trebuie să învăţăm să trăim cu ele sau să le depăşim. Imperativ !

