Înainte să încep să fabulez în rândurile ce urmează, aş vrea să menţionez că ideea mi-a fost oferită de cineva, deci nu e sclipirea minţii mele geniale. “Să trecem la treabă ! “ , cum spunea tipul de la Românii au Talent. Dacă tot sunt la capitolul Românii au Talent, am văzut şi aseara cum au venit câţiva oameni care credeau cu tărie că ei sunt talentaţi, chiar dacă s-au făcut de râs în faţa unei săli pline ochi şi a unei ţări lipite cu ochii de televizor. “ Prietenii mei m-au încurajat să vin aici, mi-au spus că am voce! “ . Cum bine a punctat Mihai Petre, un om pe care nu prea îl agreez dar care le trânteşte bine , “ Aceia nu sunt prietenii tăi ! “ . Pe unii oameni nu îi înţeleg. A venit o fetiţă de 8 anişori, drăguţă foc, cu mama ei, pentru a-şi arăta talentul. Nu cred că mai e nevoie să zic că acel talent îl are orice piţipoanca ce merge prin cluburi. A te rupe pe scenă la 8 ani, pe melodia “Candy shop” mi se pare extrem de educativ. “Ea şi-a ales melodia, deşi eu ştiam ce înseamnă versurile !” , a tăiat sec mama ei. Dar să revenim la ideea articolului, pentru că în legătură cu gradul de educaţie din România putem vorbi ore în şir, pagini întregi şi tot nu am termina.

M-am gândit să scriu şi eu despre butonul “POKE” de pe Facebook. Nu zic că nu l-am folosit. Că am fost “ poke-uit” şi am dat şi eu. Deşi, nu am simţit nimic nici când am dat, nici când am primit. Citind un articol similar despre acest buton ,primul lucru care mi-a venit în cap ca răspuns la întrebarea “ce înseamnă acest buton?” a fost că “POKE” înseamnă un ţăruş înfipt în părţile dorsale, dar în lumea virtuală. Acolo nu curge sânge, nu urlă nimeni, nu cheamă nimeni poliţia. Vă daţi seama cum ar fi să dai “Poke” în lumea reală? Ca o mică paranteză, “Poke” mă duce cu gândul şi la pokemoni : “ Pikachu, te aleg ! “ .

Câteodată, mă gândesc că ar trebui scos butonul ăsta. Nu de alta, dar la cum evoluează tehnologia, mă gândesc că peste vreo câţiva ani va ieşi cineva din ecran şi îţi va băga un deget în ochi. Te va “poke-ui” , ca să zic aşa. Şi nu cred că ar fi prea plăcut ! Voi ce ziceţi?

