Zi de zi văd cum societatea din jurul meu decade tot mai mult. Uneori, mă întreb cât va mai dura până voi decade şi eu odată cu ea. Cert e că mă cam scărbeşte. Astăzi, spre exemplu, am crezut că va fi o zi normală. Şi nu m-am înşelat.

Astăzi am văzut cum o simplă călătorie cu liftul îţi poate aduce o porţie de “nesimţire” , prin vorbe de genul “ târfa aia” sau “ce mi-aş băga … în tipa aia “ . Mai mult decât atât, am auzit că zilele astea s-a dat o simulare pentru bacalaureat în Iaşi. Din patru colegii tehnice, au promovat 0 elevi. Motivul ? “ Nu am învăţat, nene! Până la bac mai avem timp ! “ . E frumos să spui în faţa camerelor , etalându-ţi lanţurile de bicicletă de la gât şi roţile de camion de pe faţă, “ o să plec în afară , că am auzit că e bine acolo ! “ .

Ah, şi am mai auzit că e mai fain să joci la păcănele decât să mergi la teatru. Vorba aia, numai proştii se duc la teatru. Oamenii importanţi se duc să joace la păcănele, nu îşi pierd timpul ascultănd căţiva actori recitând pe o scenă.

Şi încă ceva. Ca să îmi respect o promisiune, observ că subiectul “ sex “ devine tot mai tabu. De ce? Oamenii fac sex încă de când există. Acum, însă, oamenii nu mai fac sex. Sau, pardon, femeile nu mai vor. Că sunt pudice, domnule. Sau sunt pline de sentimente. “ Eu vreau să fac dragoste doar cu bărbatul cu care mă voi mărita !  “ . Sunt curios de o chestie: Dacă acest gen de fată găseşte un băiat dispus să o aştepte până atunci, şi atunci îşi dau seama ambii că nu se potrivesc la pat , ce fac? Plus că în ziua de azi , toată lumea se gândeşte la sex. Chiar dacă nu o recunoaşte, toata lumea se gândeşte la asta. Băieţii au momente când li se ridică nivelul de trai, iar fetele au momente când li se zburleşte părul în zone ascunse. Ştiam o vorbă : cică e mai păcat să îţi fie poftă decât să mănânci, atunci când ţii post. Consider că analogia este perfectă ! Voi ce ziceţi ?

