M-ai întrebat o dată ce vreau de la tine. Nu am ştiut să îţi răspund. Acum, îmi pare rău. Ştiu ce vreau de la tine, dar tu nu mai vrei să mă întrebi. Fericirea ta e în altă parte. Cum ţi-am mai spus, sunt prea visător. Aş fi vrut să îmi dai tot. Ţi-aş fi dat mult mai mult în schimb.

Aur?Nu. Argint? Nici atât. Nici măcar din acela viu. Dragoste? Cu siguranţă. Am vrut, din toată inima. Ah, am uitat, ai călcat-o fără să îţi pese. Ba mai mult, te-ai mirat de ce am ales să plec. Nici măcar nu ţi-ai dat seama cât de tare ai înfipt cuţitul. Probabil, dacă îl lăsai acolo, mai mergea. Dar l-ai şi scos.

Cupidon a mai încercat să arunce cu săgeţi în mine. M-a şi nimerit de câteva ori. Dar, nu şi-a dat seama că nu mai are ce străpunge. Nu arunc vina asupra ta. Vina este a mea. Eu am fost şi voi fi mereu vinovat că nu am ştiut să iau atitudine când a trebuit. Îţi doresc fericire, dar e evident că ai găsit-o déjà. Îmi vreau inima inapoi !

