Folosind ca sursă de inspiraţie una dintre “ prietenele “ de pe Facebook , pe care nu o cunosc personal dar cu care am mai schimbat o vorbă din când în când, am zis să expun şi punctul bărbaţilor de vedere în ceea ce priveşte fostul iubit al prietenei lor.

Ca băiat, e destul de aiurea să ieşi în oraş cu prietena ta, să mergi la un local ceva, la un suc, o cafea , o maslină şi , din pură coincidenţă, acolo să apară şi fostul ei iubit. Ca un băiat educat , cu cei 7 ani de acasă, el vine să o salute şi , eventual, se întind la vorbă şi la zâmbete. Oricât de impasibil ai încerca să fii, oricât de mult ai încerca să îţi insufli ideea că “ nu am de ce să fiu gelos, acum e cu mine, el e parte din trecut” , tocmai asta te macină. Faptul că el e parte din trecut, şi probabil că a fost un trecut presărat şi cu amintiri frumoase, pe care nu le pot ignora nici el , nici ea.

Din experienţă, vă zic că cel mai urât lucru pe care o fată îl poate spune prietenului ei este “îmi pare rău, dar nu pot să mai fiu cu tine. Încă mai am sentimente pentru fostul şi am decis să îi mai dau o şansă . “ . Echivalează cu durerea provocată de un şut în proverbialul organ, dacă înţelegeţi ce vreau să spun. Aşa că, la fel cum în “ codul nescris” al fetelor există regula aia care spune “ nu fi împreună cu fostul prietenei tale “ , ar trebui să existe şi o regulă  care să spună “ nu reîncălzi ciorba, că nu mai are acelaşi gust ! “ .

