Astăzi este 1 martie. Ziua femeii, mărţişorul, ziua în care toate femeile primesc mărţişoare, în diferite forme şi mărimi. Fiind 1 martie, m-am decis să scriu şi eu un scurt articol în care să le urez tuturor femeilor pe care le cunosc , personal sau virtual , un călduros la mulţi ani, o primăvară frumoasă, plină de zâmbete şi de răsete, fără lacrimi, în care să cunoască doar gustul victoriilor ,atât mici cât şi mari.

Toata luna aparţine femeilor, pentru că în tradiţie ştiu că luna martie e luna lui mărţişor.Plus că urmează şi ziua mamelor pe 8 martie. Cred că , în aceasta perioadă, o vorbă caldă valorează mult mai mult decât orice fir roşu de aţă, împletit cu stil. Mai mult decât orice bucheţel  de zambiluţe care se ofilesc. Dar, ce ştiu eu? Fiecare vrea ce îi place, fiecare oferă ce crede de cuviinţă. Eu ţin mai mult la lucrurile intangibile decât la cele fizice. Mă refer strict la cadouri . Vorba aia, fără haine şi casă e cam greu să trăieşti.

Aşa că, bărbaţi ,oferiţi tuturor femeilor un zâmbet călduros pe lângă mărţişorul pe care îl veţi da. Şi fetelor, zâmbiţi cât mai mult. Arătaţi mult mai bine decât atunci când staţi posomorâte.

Vă doresc tuturor o primavară fericită.

