Citisem astăzi dimineaţă, încă de când m-am trezit( ca să vedeţi ce sete de cultură am) un articol despre donaţii. Practic, era vorba despre tipul ăla de la “Românii au talent” care imita diverse sunete, şi care a spus că din salariul lui de angajat la salubritate , dă jumătate unei case de copii, la care a crescut şi el.

Acum, dacă e să dăm bani ca donaţie, am şi eu aceeaşi părere ca cel care a scris acel articol. Îi dau cu mare plăcere, atât timp cât sunt sigur că ajung în buzunarul cui trebuie. Spre exemplu, daca aş dona bani unei case de copii din Romania, nu prea am siguranţa că banii ăia ajung la copii. Pentru că până la copii, mai sunt vreo câţiva “ năpăstuiţi de soartă” care trebuie să îşi ia cota parte. Şi asta nu îmi place. Într-adevăr, când donezi ceva, o faci cu sufletul. Dar câteodată, mai trebuie făcut şi cu cap.

La urma urmei, donezi pentru ajutorarea unei persoane în nevoie sau a unei cauze. Nu pentru a umple buzunarul cuiva care oricum e plin. Ştiţi cum e, lăcomia e la ea acasa. Ai mult, vrei şi mai mult.

Ar mai fi de vorbit despre asta, dar vă plictisesc. Şi, la urma urmei , e ziua mea astăzi, şi mă relaxez. Voi donaţi bani?

centrale pe peletisi calorifere otel, doar pe net!

