Când m-am pus să mă gândesc la relaţii, cred că cea mai dificilă problemă pe care am întâlnit-o e ceea ce se întâmplă la prima întâlnire. Datele problemei mele: cu ce mă îmbrac: elegant, casual sau, cum ar zice cineva, cum mă simt eu mai bine(cel mai bine mă simt în pijamale, deci total exclus!!) şi unde ieşim(asta trebuie să o gândesc eu, ea doar confirmă sau infirmă). Uitasem ce e mai important: el şi ea se plac reciproc.

Nu mi s-a întâmplat niciodată ca la o primă întâlnire cu o fată să iasă prost. Adică, discuţia plăcută, o bere, un suc, un vin, o măslină şi dacă e timpul frumos, o plimbare romantică. Întâlnirea în sine nu prezintă un mare interes, aş putea zice că se încadrează în parametri normali.

Partea de final este dilema pentru mine. Trebuie să o sărut? Adică dacă am scos-o la o primă intalnire. este obligatoriu să o sărut? Dacă nu o sărut va mai fi o a doua întâlnire? Că se presupune că te-a mai întălnit şi te cunoaşte cât de cât. Adică dacă nu vine ea cu iniţiativa înseamnă că este dezamagită de întalnire şi şi-a dat seama că nu te place? Sau pur şi simplu îi place să nu grăbeasca lucrurile?
Până la urmă de ce  inviţi o fata la o primă întâlnire? Nu să o săruţi? Unii spun că de asta îşi cheltuie banii din buzunar pe suc, bere, vin, măsline …

Şi dacă totuşi te-a sărutat şi gata: e fericire!!! Când te întâlnesti cu ea data viitoare cum te porţi? E iubita ta sau nu e? Un sărut îi schimbă statutul sau nu? Sau a fost doar un sărut dupa niscaiva băutură?

Până la urma totul nu e decât o furtună într-un pahar cu apă! Până la următoarea prima întâlnire.

 

