Având în vedere că lumea tot se întreabă , mai pe la colţuri , mai pe la balcoane dacă există ” căsătorie fericită” , m-am decis să îi lămuresc eu . Aşadar, pentru a fi fericiţi în căsătorie , un cuplu a urmat aceşti paşi :

1.De două ori pe săptămână, mergem într-un restaurant drăguţ , bem vin, mâncare bună şi companie plăcută … Ea merge marţi, eu miercuri.

2.Dormim în paturi separate: Eu la Milano, ea la Genova .

3.O duc peste tot. Dar ea reuşeşte mereu să găsească drumul înapoi.

4.Am întrebat-o unde vrea să meargă pentru aniversarea căsătoriei şi mi-a răspuns :” Într-un loc unde nu am mai fost de mult ! ” . I-am sugerat bucătăria .

5.Ne ţinem de mână mereu. Dacă nu o fac, începe să cheltuiască.

6.Are un robot de bucătărie electric, un storcător electric şi un prăjitor electric şi zice că sunt prea multe în casă, nu are loc de ele unde să stea. Aşa că i-am cumpărat un scaun electric .

7.Mi-a spus că maşina nu merge, că are apa în carburator. Am întrebat-o unde este maşina acum , mi-a răspuns :” În lac! „.

8.A făcut o mască de argilă. Pentru două zile a fost frumoasă foc. Apoi şi-a dat masca jos .

9.A urmărit camionul de gunoi, urlând după el : ” Am întârziat pentru gunoi?” . Şoferul i-a răspuns : ” Nu , saltă înăuntru ! ” .

10.Aminteşte-ţi mereu : Căsătoria este prima cauză a divorţului.

11.Nu am vorbit cu soţia mea de 11 luni. Nu îndrăzneam să o întrerup.

12.Ultima ceartă a fost din cauză. Ea m-a întrebat ce e pe televizor. Eu i-am răspuns ” Praf! ”

La inceput, Dumnezeu a creat pământul şi s-a odihnit.

Apoi a creat bărbatul şi s-a odihnit.

Apoi a creat femeia. Şi de atunci, nici bărbatul, nici Dumnezeu nu s-au mai odihnit.

 

Sper că v-a plăcut. Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Mulţumesc !

