Am găsit zilele trecute pe Gagăl/Gugăl sau cum i-o zice un filmuleţ foarte interesant , pe care l-am ataşat şi la articol. Pentru cei care nu înţeleg engleza , filmuleţul este de fapt o reclamă interzisă la prezervative , care arată că “da, folosirea protecţiei contează ! “ .

Şi am început să mă gândesc. Dacă părinţii lui Hitler ar fi folosit prezervativ sau măcar un deget de mănuşă, nu am fi avut Holocaustul. Dacă părinţii celui care a inventat bomba atomică(Niels Bohr) ar fi folosit prezervativ, nu am fi asistat la Hiroshima şi Nagasaki. Dar, pentru că întotdeauna există un “dar” , am  putea privi şi jumătatea plină a paharului. Dacă părinţii lui Elvis Presley ar fi folosit prezervativ, poate muzica de astăzi nu ar fi ce este.  În România, ar fi fost la fel. Ca de “talentoşi” care nu ştiu să facă playback e plină ţara. Dacă părinţii lui Hagi, ai Nadiei sau ai lui Nastase  s-ar fi protejat, Romania ar fi fost doar un punct pe hartă.Şi exemplele pot continua.

Dar, cum lumea merge exact pe principiul din reclamă : “ Care e cel mai rău lucru care se poate întâmpla?” şi pentru că , nu-I aşa, suntem şi zgârciţi( de ce să dăm banii pe metode de contracepţie când putem să nu dăm?), vânzătorii de produse contraceptive nu vor ajunge la toţi.

Voi cum credeţi că e mai bine? Cu fes sau fără fes?

