Tot timpul există scuze !

Nu am timp.
Nu am bani.
Nu am prieteni.
Sunt obosit seara când ajung acasă.
Trebuie să îmi plătesc ratele.
Au fost alţii cu tupeu înaintea mea.
Sistemul de educaţie din România nu m-a educat.
Nu am pile.
Sunt alţii mai deştepţi decât mine (mă rog, asta e o scuză rar întâlnită la noi;) )
Sunt urât/grasă.
Sunt pofticios.
Câinele mi-a mâncat tema pentru acasă.
Nu am haine potrivite.
Nu am maşina. etc, etc.

Scuze există pentru orice. Când ştii LOGIC că trebuie să faci ceva, FĂ-O. Nu o mai amâna. Viaţa e scurtă şi oportunităţile trec repede. FĂ-O ACUM. Orice piedică ţi-ar apare în drum, cu excepţia cazului când eşti mort, poate fi depăşită. Trebuie doar să vrei cu adevarat şi să munceşti perseverent să o obţii.

Bagă cărbuni!

Ştiţi care e partea frumoasă? Că marea majoritate a oamenilor se vor bloca în scuze (mai mult sau mai puţin penibile). Este perfect aşa, pentru că societatea are nevoie de muncitori cu cârca, generic vorbind. Asta înseamnă mai puţină competiţie pentru voi. Unii evoluează, alţii nu. Aşa e viaţa. Se numeşte Darwinism.

 

Sursa inspiratie : StartEvo.com

