Trăim într-o lume în care locul de muncă este ceva crucial. Este lucrul care pe unii îi menţine pe linia de plutire. Tocmai de aceea, la sugestia lui Alexandru Gubrei ( Sasha) , o să scriu un articol despre locurile de muncă de la care nu poţi fi concediat, indiferent de prestaţie.

1.Prostituată/Gigolo : Din câte ştiu eu, de la locul ăsta de muncă nu poţi fi dat afară. În primul rând, pentru că nu ai nici  un contract de munăa ( poate doar dacă practici meseria asta în Olanda). În al doilea rând, prestaţia nu contează. Odată început actul, cel care beneficiază trebuie să plătească. Nu are de ales, pentru că peştele stă la uşa pregătit să îşi arate dinţii de aur în timp ce dă cu pumnul.

2.Patron : Când am auzit prima data vorba “ tatăl meu este patron!”  ca răspuns la întrebarea “ cu ce se ocupă tatăl tău?”  am rămas mască de uimire. Credeam că a lovit-o prostia în cap. Dar, mai târziu mi-am dat seama că, de fapt, a fi patron e un lucru foarte bun. Chiar dacă nu ai mereu acelaşi salariu, el depinzând de încasările pe care le faci, nu poţi fi dat afară. Ar fi culmea să te dea angajaţii afară.

3.Şomer : Şi acesta este un loc de muncă . Primeşti bani, deci e loc de muncă. Culmea e că nu poţi fi dat afară, ci angajat în altă parte. Pe bani mai mulţi decât la somaj. Foarte tare!

Altele nu mai ştiu eu. Sunt sigur că mai există, tocmai de aceea vă rog pe voi, daca ştiţi vreunul, să îmi spuneţi şi mie. Sunt foarte curios.

