Acum ceva timp, am scris un articol despre ceea ce mă face pe mine să mă simt bine. Mergând pe principiul “ astăzi vreau să mă simt mai bine decât ieri și mâine mai bine decât azi” m-am gândit să scriu câteva lucruri care ar face oricui ziua mai bună. În marea lor majoritate, sunt lucruri care mă fac pe mine să mă simt mai bine. Dar, având în vedere că trăim într-o lume care se află într-o continuă urmărire a zâmbetului,  cred că se potrivesc pentru și mulți alții!

1.Recitește cartea preferată : Eu, de fel, nu citesc foarte mult. Dar sunt anumite cărți pe care le-aș reciti. Cărți care m-au trimis într-o altă lume atunci când le-am deschis. Care m-au facut să uit,pentru moment, de tot ce mă înconjoară.

2.Intră pe un site cu postări amuzante: Slavă Domnului, de asta nu ducem lipsă. Atât timp cât există Google și ACTA nu și-a intrat în drepturi, încă putem să găsim orice tâmpenie online.”Să trăim bine! “, vorba lui Traian.

3.Ascultă melodii pe care nu le-ai mai ascultat de mult: Când am stări negative, muzica bună și muzica de care îmi e dor mă ajută. Caut melodii din ce în ce mai vechi, pe care le devorez practic.

4.Mănâncă ceva dulce : Știți cum ciocolata ne face mereu să zâmbim? Pe mine nu numai ciocolata mă face să zâmbesc. Orice este dulce este antidot pentru supărare.

5.Admiră apusul : În cazul în care este soare afară, vă recomand să admirați apusul. Stând și privind cerul roșiatic, ai tendința să te transpui într-o altă lume. Cel puțin, în cazul meu!

6.Învață ceva nou : Mie mereu îmi place să îmi hrănesc setea de cultură. Dar nu pot să învăț ceva nou legat de școală. Nu știu din ce motiv, dar când încerc să învăț ceva nou legat de ceea ce fac la școală, nu am succes.Așadar, învățați ceva ce vă place!

7.Fă ceva ce nu îți stă în fire : Fiți non-conformiști măcar într-una din zile. Încercați să ieșiți din tiparul zilnic, din banal. Cu siguranță vă veți simți altfel!

8. Mergi la o petrecere : Cine nu se simte bine la o petrecere cu prietenii? Bei o bere(orice vine după bere, e plăcere), râzi un pic(mai mult) și ziua/noaptea e perfectă !

9.Vizitează un loc pe care plănuiai să îl vizitezi de ceva timp : Dacă dispuneți de un buget suficient pentru un bilet de tren dus-intors, puteți vizita cam orice loc din țară. Măcar pentru o zi! Chiar mi-ar place să merg într-o excursie de o zi!

10. Îmbracă-te cu hainele preferate  :  Fiecare dintre noi are acele haine pe care le poartă numai la ocazii speciale. Asta deși ne stă foarte bine în ele.Îmbrăcați-le, uitați-vă în oglindă și zâmbiți!

După ce le-ai aplicat, încearcă să te gândeşti de fiecare dată când dai de o situaţie negativă, la acea stare de bine pe care ai simţit-o când ai aplicat ideile.

