Acum ceva timp am scris un articol despre inspirație și despre lucrurile zilnice care ne inspiră în diferitele momente ale vieții cotidiene. Astăzi însă, nu am inspirație. Deloc! Așa că, m-am hotărât să scriu despre lipsa de inspirație. Pentru că, așa cum în viață există ying și yang, alb și negru, pro și contra, atunci și inspirația trebuie să aibă un contra-efect ( sper că m-am exprimat bine) .Acest contra-efect se manifestă prin lipsa de inspirație.

Știm cu toții că vin acele zile când nu avem chef de nimic. Când vrem doar să stam în pat și să lenevim. Acelea, cel puțin pentru mine,  sunt zile când nu pot să gândesc. Orice m-ar ruga cineva să fac,dacă necesită prea multă acțiune cognitivă , mă lovesc de un “zid” . Altfel spus, am parte de un blocaj psihic. Ca de exemplu astăzi. Încă de când m-am trezit am început să mă gândesc ce voi scrie pe blog. Și nimic  nu se lipea de mine. Nici o idée. Nici un indiciu. Nimic. Tocmai de asta scriu despre lipsa de inspirație. Pentru că azi am pierdut-o!

Nu aș putea să zic ce anume m-a lăsat fără inspirație. E ca și cum aș încerca să conving un ateu că Dumnezeu există. Poate mi-a dispărut muza. Poate că trebuie să ies pe străzi, să caut prima “muză” și  să  o întreb : ”vrei să fii muza mea? Ai se eu ti pego“ . Probabil că asta mi-ar aduce ori un hohot de râs, ori o palmă. Ori amândouă! Dacă pun asta pe facebook, probabil că o să adun like-uri. Că palmele virtuale nu au nici un efect.

Dar, iată că, deși scriu de 5 minute, inspirația tot nu vrea să vină. Cred că azi și-a luat liber. Așa că aici mă opresc și eu. Cel puțin, pe ziua de astăzi! Păreri, careva?

Croaziere in America sau sejur in Maldive? Ambele doar aici: Croaziere in america prin perfect-tour + sejur maldive

Croaziere in America sau sejur in Maldive? Ambele doar aici: Croaziere in america prin perfect-tour

