„Oopss, I did it again! ” (Oops, am făcut-o din nou). Asta spunea Britney Spears când era doar o puștoaică drăguță, cu codițe și nu dăduse încă de „obiectul” dătător de viață burții ei. Și nici de chestiile alea din care tragi să nu se stingă. Leave Britney Alone, you bastards! Și, aceeași vorbă se potrivește de minune acum faimosului, supertalentatului, cel mai „șmecher compozitor de muzici care este la nord de Dunăre”, Daaaaaaaaaaaaaaan Bursuc. Pe naiba!

El, împreună cu un băiat care are nume predestinat (precum mulți înaintea sa : Sexy Brăileanca, Fernando de la Caransebeș, Nicușor de la Brăila) Bogdan Artistu’, au făcut un așa zis cover după superhit-ul lui Michel Telo „Ai se eu ti pego”. Băi, și sună… mirific, mirobolant, apoteotic. Din nou,pe naiba!  Dar, cred cu tărie că și parodia lor va deveni hit, pentru că , nu-i așa, românul și maneaua sunt ca frații. Își mănâncă … bomboanele!

Poate că eu nu sunt cea mai în măsura persoană să vorbesc despre subiectul „manele” având în vedere că sunt una dintre persoanele care au o mare problemă cu lălăiala și lauda despre „haur, gagici, merțane, valoare”.  Dar, ca și admirator al muzicii bune, mă văd nevoit să spun că nu îmi place ce se întămplă.  A face cover unei asemenea melodii, pe versuri în care mesajul principal cuprinde tot „haur, gagici, merțane, valoare”, este echivalent, cel puțin pentru mine, cu introducerea dublajului în limba română tuturor filmelor. Adică exact așa cum se întâmplă în celelalte țări europene. Și atunci să vezi distracție. Mi-l și imaginez pe Al Pacino spunând ” Salută-l pe micul meu prieten” sau pe Arnold Schwarzenneger spunând „Pe data viitoare, iubito”. Pe lângă faptul că sună penibil, ne îndobitocim mai tare decât suntem.

Nu sunteți de acord?

