Sunt om. Și, ca orice om, am calități și defecte. Lucruri care îmi plac la mine și lucruri pe care pur și simplu nu le suport.

1.Sunt visător

Visez cu ochii deschiși. O să o spun din nou, dar visez atât de mult cu ochii deschiși încât ignor “groapa” din fața mea în care urmează să cad.

2.Nu pot fi indiferent

Mi-ar place enorm să pot fi mai indiferent. Să nu mai pun totul la suflet. Unele persoane deduc asta din tăcerea mea în anumite situații, dar tac pentru a nu izbucni ca un Vulcan trezit la viață după o perioadă îndelungată de fierbere.

3.Timiditatea

Nu sunt mereu timid. Dar am momente când mă fâstâcesc vădit. Îmi tremură vocea, nu îmi găsesc cuvintele. Depinde de persoana lângă care mă aflu.

4.Sunt naiv.

Știți cum este să iei un picior în fund de la cineva. Dar știți cum este să își ceară scuze, să te duci din nou , doar pentru a mai primi un șut și pe cealaltă fesă?

5.Mă atașez repede

Mă simt în largul meu în jurul prezențelor feminine. Dar, nu prea pot avea “amice”fete. Decât foarte rar. Cine a spus că “un băiat și o fată nu pot fi niciodată doar prieteni” avea mare dreptate.

6.Sunt fragil

Din toate punctele de vedere, sunt fragil. Atât fizic, cât și emoțional. Dacă din punct de vedere fizic îmi rup oasele, din punct de vedere emoțional am parte de “fracturi” care lasă răni deschise. Mult timp!

7.Vorbesc prea mult!

Câteodată , ar trebui să tac. Și totuși, cred că “frâna” nu funcționează în zona creierului meu care se ocupă de comunicarea verbală. De ce?

8.Critic prea des

Nu mă pot abține. Ce e drept, unii o merită. Dar uneori îmi dau aere de superioritate, deși nu sunt.

9.Nu știu să mint

Mă înroșesc sau uit ce am mințit. Și mă dau de gol. Aș vrea să fiu și eu mai mincinos. Uneori, câștigi mai mult când spui o minciuna frumoasă, decât un adevăr urât. Deși eu prefer adevărul urât.

10.Sunt încăpățânat.

Nu aveți idée cât de încăpățânat pot fi. Doar persoanele apropiate știu asta. Nu vă doresc să dați nas în nas cu încăpățânarea mea!

Să îți spui defectele este cel mai greu lucru pe care îl poate face cineva. În orice cadru ești, dacă cineva te roagă să îi spui trei calități de-ale tale, le găsești imediat. Dar , dacă te roagă să îi spui 3 defecte, creierul tău se blochează. Așa că, vă întreb altfel:  ce nu vă place la voi?

