De câte ori ați primit reclamații de la vecinul surd de la 2 că dați muzica prea tare? De câte ori v-au spus părinții “dă mai încet” , deși ei,când dau drumul la (i)realitatea tv, dau sonorul cât mai aproape de maxim? De parcă noi avem nevoie să îl auzim pe Băsescu sau Udrea, când putem foarte bine să ascultăm ceva ritmat.

“Vecinii mei ascultă muzică foarte bună. Chiar dacă nu le place!”. Nu știu cum e la voi,dar în cazul meu situația stă în felul următor. Vecinii mei sunt cele mai maneliste persoane din Galați . La modul că Guță și Salam nu lipsesc din difuzoare. Zi de zi. Și mai au și prostul obicei de a confunda telefonul mobil cu un sistem audio. Așa ca,eu aleg sa ascult zi de zi altceva. Nu contează ce, atât timp cât nu e manea.Sau “hause”. Încerc să îi educ, dar în zadar. Nu-I nimic, speranța moare ultima! Și sunt mai mult decât convins că și voi aveți cel puțin un vecin care dă drumul la maxim manelelor. De zici că a venit Guță, fără punguță, în bloc. Doamne, cât nu-mi place muzica asta! Cred că e muzică care merge doar când ești beat mort sau când vrei să râzi. În rest, în nici un caz.

Muzica este, însă, o parte importantă din viața noastra. Consider că se merge pe o idee simplă: dacă în filme, orice scenă a “vieții” personajelor este însoțită de coloană sonoră, de ce nu ar fi și în viața reală la fel? Așa că, s-au inventat caștile. Numai că unele persoane încă nu știu de existența lor. Nu vrea nimeni să facă un efort financiar să puna prin oraș afișe pe care să scrie : “Telefonul mobil nu e stație audio. Pentru bunăstarea ta și a celor din jur, folosește căștile!”?

Voi ce spuneți?

