Știți cu toții reclama. Sfatul Lion : “ stai afară!” . Dar nu la asta mă refer. Mă refer la acele persoane care te stresează exact atunci când vrei să fii lasat în pace. Nu știu dacă așa este și în cazul vostru, dar mie mi se întâmplă mai mereu ca atunci când mă simt bine să nu mă caute nimeni. Toată lumea să îmi uite numărul de telefon, adresa de mail sau contul de facebook. Dar când am o problemă,oricât ar fi ea de mică, și vreau să fiu lăsat în pace, ca să îmi limpezesc mintea, apar to(n)ți. Ba ca și-au adus aminte că nu m-au chemat la suc, ba că au uitat ce temă avem,ba că … multe!

“Răsfoind” internetul, măcar acum cât mai am permisiunea legală, am găsit poza pe care o vedeți “ atârnată ” de articol. Și m-am găsit uitându-mă în gol la monitor, gândindu-mă. Practic,m-am transpus în afara corpului. Stăteam în spatele scaunului și mă uitam la corpul meu, lipsit de ființă, uitându-se în gol la monitor. Ce bine ar fi să îmi pot pune corpul pe IDLE, m-am gândit! Să am momente când tot ce vine înspre mine să fie neînsemnat. Și, de asemenea, să îmi pun un semn mare cu “ NU DERANJA ” pe frunte. Măcar atunci când am nevoie. Persoanele care mă cunosc bine știu, deja(acum wordul vrea să pună accente. A dat-o pe franțuzește), cum mă manifest când am nevoie să fiu lăsat singur. Consider că sunt simptome și manifestări uzuale: muzica la maxim în căști sau boxe(depinde dacă sunt sau nu singur acasă), plimbări de nebun prin oraș(să îmi limpezesc mintea), conversațiile monosilabice (“-Ce faci? -Nimic! -Asta făceai și ieri! -Nu am terminat încă!”).

Dar, având în vedere că suntem oameni civilizați, locuitori într-o țară europeană(câtă vrăjeală!), nu ne putem permite să izbucnim nervos în fața fiecăruia care ne ”calca”  spațiul intim în momente nepotrivite. Omul nu are nici o vina, mai ales dacă nu știe ce e în mintea ta. Nu îi poți zice “Bă, ieși din fața mea că îți dau una!”(deși îi zici) . Nu de alta, dar s-ar putea să fii tu ăla care primește una,având în vedere că unora nu le place să se țipe la ei. Și pe lângă supărare, vei mai avea și un ochi vânăt sau o falcă roșie și plină de durere.

Subscrie cineva?

