Care variantă e mai bună?

Acum ceva timp,eu și un grup de prieteni am dezbătut acest subiect mai în detaliu.Din tot ce s-a discutat acolo,cred că fiecare a rămas la părerea lui.Care spunea că e mai bine să fii cuplat cu cineva,care spunea că e mai bine să fii singur.Nu am înțeles mai nimic.Cum ar zice românii,fiecare cu aia a mamei lui!(evit vulgaritatea)

De ce SINGUR?

Unii oameni sunt SINGURI pentru că așa se simt ei bine.Alții sunt SINGURI pentru că nu au timp de o relație.Alții sunt SINGURI pentru că așteaptă să vină în viața lor acea persoana care să îi dea pe spate.Mai există și categoria celor care sunt SINGURI pentru că se consideră prea buni pentru unul/altul/una/alta..Eu consider că fac parte din categoria persoanelor care nu se aruncă într-o relație doar de dragul de a-mi schimba statusul pe FACEBOOK.Eu aștept până când apare cineva pe care să mă pot baza,cineva cu care să îmi pot construi o relație bazată pe încredere,respect reciproc și comunicare reciprocă.

 

De ce ÎNTR-O RELAȚIE(sau cuplat)?

Majoritatea persoanelor pe care le cunosc și pe care le cunoașteți și voi sunt într-o relație.Unii într-o relație cu adevărat serioasă ,alții într-o relație care nu reprezintă altceva decât o joacă.Ălora,eu le spun fuck friends.Se spune că e bine să fii într-o relație pentru că așa acumulezi experiență,așa înveți și te perfecționezi.Că relațiile sunt cele care formează caracterul unei persoane,pentru că atunci când ești cu cineva încerci să te modelezi după acea persoană.Totuși,eu nu consider că ar trebui să te modelezi după acea persoană.Cred că ar trebui ca într-o relație,fiecare să îl accepte pe celalalt așa cum este.Și cu bune și cu rele.Că nu poți spune unei persoane că îți place totul la el/ea,dar apoi să încerci să schimbi anumite aspecte!Asta ar fi ipocrizie!

Dar dacă aș continua,probabil aș ține-o până dimineață.Și nu am de gând să vă plictisesc.Am să vă pun totuși o întrebare.Voi cum vreți:Singuri sau într-o relație?

