Ce înseamnă,de fapt,să fii fericit?Mă întreb asta încă de când am început să gândesc.Și sunt sigur că toți ne întrebăm asta.La urma urmei,ăsta este idealul nostru în viață.Să fim fericiți.Vrem ca fericirea să ne umple sufletul,casa,viața!Dar ce este ea?Cine este ea?

 

Pentru unii oameni,fericirea constă într-un zâmbet larg afișat pe față.Din acela cum arăți la messenger,cu gura până la urechi(ca Joker).Nu din ăla care se tăvălește,că nu e frumos să faci asta în public.Pentru alții,fericirea înseamnă zâmbetul persoanelor care îi înconjoară.Fericirea acelor oameni se răsfrânge,astfel,asupra lor.

 

 

 

 

Există și oameni care sunt fericiți doar atunci când au cu cine să își împartă fericirea.Aceia sunt îndrăgostiții.Niciodată nu se vor simți compleți fără o persoană pe care să o iubească și care să îi iubească.Asta îi face pe ei fericiți.

Pentru mine,fericirea constă în lucrurile mărunte.O discuție cu un prieten,o partidă de tenis de masă,o glumă bună spusă de oricine,un zâmbet din partea prietenei mele,o activitate pe care îmi face placere să o fac.Pentru mine,blogul meu reprezintă o mică parte din “fericirea” mea.E ceva ce îmi place,ceva ce vreau să fac pe viitor(să scriu),iar atunci când ceea ce scriu primește aprecieri sunt și mai fericit.Iar când primesc critici(sunt inevitabile),fac tot posibilul să mă perfecționez pentru ca în viitor să mă facă fericit pe mine,dar să îi facă fericiți și pe alții.

Nu îmi plac,însă,persoanele care trec de la o stare la alta pocnind din degete.Acum îi vezi râzând,iar în secunda următoare îi vezi plângând.Îmi dau o mică senzație de superficialitate,dar nu îi pot judeca eu,neștiind ce se întâmplă în sufletele lor.

 

Probabil că nimeni nu va putea vreodata să dea o definiție exactă a fericirii,așa cum nimeni nu poate da o definiție exactă a omului,a dragostei,a vieții,a sufletului.Dar vă intreb: Ce înseamnă fericirea,pentru voi?

Și la sfârșit,ceva special.Sper să vă placă 🙂

Câtă fericire în tristețea mea
și cât senin pe chipul tău de plastic
În sunet de pian îți mângâi coapsele
Și trag de fiecare clipă ca de un elastic.
Câtă fericire-n trupul meu
și cât albastru în privirea ta
în ritmul ăsta n-am să obosesc
să-ți tot alerg prin minte o eternitate…

