Pentru că îmi place să fiu mereu informat,dar și pentru că manifest o curiozitate oarecum normală pentru generația mea,caut zilnic pe sfântul internet(nu știu ce m-aș face fără el) articole care mai de care mai interesante.De obicei,titlul îmi ia ochii.Dar nu mereu îmi și place ce scrie acolo.Însă,astăzi a avut loc excepția.Am găsit un articol care m-a intrigat(nu aș putea să zic că mi-a plăcut,pentru că,nu-i așa,aș minți).

După cum,probabil,v-ați dat seama din titlu,articolul citit de mine făcea referire la binecunoscutul și  prea-mult-dezbătutul război al sexelor.Numai că de data asta,nu era un articol care prezenta avantajele și dezavantajele fiecărei părti implicate.Era un articol care jignea,din punctul meu de vedere,sexul masculin(adică ăia care știu să bată cuie,să folosească flexul,bormașina și alte scule,și nu numai…).

La un moment dat,și eu am scris pe acest blog un articol legat de războiul sexelor.Însă,în timp,am început să mă gândesc la altceva.De unde și până unde un război între sexe?De ce.atât bărbații.cât și femeile,simt nevoia să poarte acest “război” metaforic?Există ceva de câștigat din asta?Există vreun premiu pentru cei ce vor “câștiga”?Deți,întrebarea mai bună ar fi: poate cineva să câștige?

Concluzia mea este una foarte simplă.De asta mi-am dat seama de-a lungul anilor.Bărbații fără femei nu ar mai fi bărbați.Iar femeile fără barbați nu ar mai fi femei.Simplu,nu?

