Aici nu prea mai pot merge pe același principiu “I’m ză best,fuck ză rest!”.Pentru că fără restul nu aș putea scrie.Oi fi eu inteligent(și modest),dar câteodată vine bine o sursă de inspirație când sunt în pană totală de idei.

Nu mă inspir din așa multe locuri.Ca izvoare principale,aș putea enumera Facebook și alte bloguri,pe care le-am mai menționat și în articole anterioare.Dar,pe lângă astea două,mă simt inspirat și de cele mai mărunte chestii.O vorbă aruncată la mișto de mama sau tata,o conversație plină de zâmbete cu anumiți amici sau vechea știre de la tembelizor.

Dar inspirația îmi vine uneori în cele mai…nepotrivite  moment.Se întâmplă să mă întind în pat pentru bunul somn de noapte și chiar când mi se lipesc genele între ele,POC.Vine ideea.Și stai și ia telefonul în mână și apucă-te de scris.Că dacă nu scriu ideea,o pierd.Și asta nu se acceptă!Bineînțeles,și toaleta este un loc foarte bun pentru găsirea muzei inspiraționale.Dar,vorbim altădată despre asta!

Ideea principală,cel puțin pentru mine,e că atunci când lovește inspirația,trebuie să scriu.Ca și acum.Mă gândeam ce să scriu și mă gândeam că nu am inspirație.Apoi m-a lovit.Inspirația!Pe tine ce te inspiră?

