Îmi place să fiu criticat de cei din jur.La urma urmei,de ce nu?În scurta mea experiența ca voluntar,am învățat că feedback-ul(de orice natură) e constructiv(mă dispera word-ul ăsta când corectează toate cuvintele pe care le scriu eu.Crede că numai engleza e limbă.).Te ajută să îți vezi defectele,calitățile,ceea ce faci bine,ceea ce trebuie să îmbunătățești.

Dar mai sunt și nșpe persoane care critică de dragul de a face gimnastică bucală(adică mișcatul buzelor,nu vă gândiți la altceva).Sau critică de-a-n’boulea,ca să citez pe cineva(oricât aș încerca , nu mă pot abține de la a cita anumite persoane).
Pe mine,mulți mă pot numi…nu am nici o denumire pe limbă(sau pe degete)…  că mai critic anumite aspecte generale,cum ar fi prostia unor “șoferi” la volanul unui bolid,ultimu’ răcnet(că e șmecher,bre!).Sau lentoarea cu care se mișcă șoferul de autobuz/maxi-taxi exact atunci când mă grăbesc.Sau faptul că persoana care stă lângă mine în mijlocul de transport în comun nu a aflat că,pentru a mirosi frumos,nu e suficient să îți torni sticla de parfum pe haine(apa și săpunul sunt scumpe,ale naibii!).Sau tipul care își conduce bolidu’(din nou,că e șmecher,bre!) pe trotuar(el nu a învățat la școala auto că trotuarul e pentru PEJOS,nu pentru PEUGEOT).Sau multe alte chestii.Daca le-aș enumera pe toate,v-aș plictisi și pe voi și m-aș plictisi și eu.

Dar,și din nou o să mă duc cu gândul la o chestie spusă de Alexandra Cristea (http://axlandra.wordpress.com), de unde nevoia asta de a critica în stanga și dreapta pe tătă lumea? „Rezolvăm ceva dacă mâncăm…borş… şi atât?”,am încheiat citatul.

Poate că,într-adevar,ar fi mai bine să luăm atitudine.Să îi spunem lu ăla care merge pe trotuar cu mașina să citeasca Codul Rutier,sau să treacă pe la școală.Să îi spunem domnului sau doamnei(extrem de respectabil/ă) care a uitat cum arată apa și săpunul,că sunt relativ ieftine.Acceptabile,ca pret,măcar o dată pe săptămână.Sau să îi spunem șoferului de maxi-taxi că stă prea mult și o fredonează 10 minute într-o statie.Oare,nu ar fi mai bine?

