„Taică-tu va înceta să își poarte pantalonii așa când vei înceta și tu!”

Cum am mai spus-o și în ultimele articole,sunt învechit.Băi,dar pe bune.Învechit,încuiat,cum vreți voi.De ce?Păi,nu știu să mă îmbrac la moda(altele știu să fac).Să fiu fashion.Sunt genul de om căruia îi place să poarte haine în care încape doar el.Nu îmi plac pantalonii în care mai încape unul ca mine,sau pantalonii care îmi lasă jumătate din lenjerie la vedere.Până și “vedetele” promovau asta,doar că ele nu purtau lenjerie(vezi fetele de la TRIDENT).Ce șmechere erau!NOT!.La fel și la bluze,tricouri.Îmi plac alea care ajung doar până la curea.Nu alea care pot înlocui o fustă.Mă rog,pe o fată stă bine un astfel de tricou.Dar pe mine,niciodată!

Și totuși,vă spuneam că sunt învechit.Mi s-a spus și în față.”Nu știi ce e mișto,bă!”.”Sa mori tu!?”,cam asta gândeam eu atunci.Și cam asta gândesc și acum(sper că citește acea persoană).Poate că nu știu ce e “mișto” sau ”cool”.Dar sunt sigur că aia nu e nici mișto,nici cool.Sper să nu mă înțelegeți greșit.Dacă nu îmi plac hainele extralargi(cum găsești la magazinul ăla pentru grași și grăsuți)nu înseamnă că îmi plac alea strâmte.Eventual din latex,negre.NU!AIA NU!

Dar,atunci când vine vorba de haine,eu încerc să mă îmbrac cu bun simț.Și dacă hainele pe care le port nici nu lasă vântul să ajungă în zone…mai intime,sunt și mai bune.Deși unii probabil poartă astfel de haine pentru ca e secetă în zonele alea.Zic și eu.

Voi ce fel de haine purtați?(ce bârfitor sunt,bârfește și tu cu mine!!)

