De multe ori m-a apucat nostalgia după vremurile când nu aveam calculator,când nu aveam telefon ultra-mega-super șmecher,sau tabletă de nșpe sute de RON(adecă meleoane,băi!).

Nu mă înțelegeți greșit.Mi se par utile,și mi se pare normal ca,odată cu trecerea timpului,să avansăm din punct de vedere tehnologic.Plus că e mai practic să ai un dispozitiv de pe care să poți să faci o gramadă de chestii.E fain să ai o tabletă sau un iphone și să poți să faci lucruri pentru care acum câțiva ani aveai nevoie de calculatorul ăla mare și de telefon.Și e fain să ai un site gen YOUTUBE la dispoziție,care să îți pună pe tavă toată muzica pe care o vrei,toate filmulețele pe care le vrei.

Dar asta nu înseamnă că nu îmi e dor de zilele mai vechi(the old days,că tot e la modă cu americănisme).Probabil că aici vor apărea mulți care vor gândi că sunt învechit(mă îndoiesc ca îmi va spune cineva asta în față),că nu înțeleg că lumea se schimbă,și că atunci era nașpa.Eu nu cred că era nașpa.Din contră,oamenii de la vremea aia credeau despre calculator(când a apărut el într-o formă mai micuță,gen Pentium 2,nu hardughie de nșpe tone) cam același lucru pe care îl credem noi acum despre Iphone și tablete.Și pe el aveai MS:DOS,deci nu puteai face prea multe chestii.

Sau telefonul.Gândiți-vă la telefon.Dacă nu ar fi fost Bell să inventeze chestia asta pe care o tot micșorăm în ziua de azi,nu am fi trimis încă scrisori?Gândiți-vă cum au perceput oamenii aia telefonul?De la scrisori care ajungeau la destinație în săptămâni,puteai să transmiți informația în câteva secunde,ca și cum persoana respectivă ar fi fost lângă tine.

Cred că uităm să prețuim cu adevarat importanța unor lucruri.Acum,știm doar să le vrem.Și să le avem.Și să le aruncăm.

Dacă vom rămâne fără ele într-o bună zi,ce se va întâmpla?

P.S:Pentru a vedea ce s-ar întâmpla fără scumpa noastră tehnologie,vă invit să vizionați ”Poștașul” cu Kevin Costner.

