Din nou,mă inspir de la alții pentru a scrie.Dar,din nou țin să spun că fără surse de inspirație(sau muze,cum îmi spunea cineva),viața e “pustiu”.Așa că,mulțumesc Alexandra Cristea (http://axlandra.wordpress.com).

Continuând…Da,sunt o grămadă de minciuni,mai mari sau mai mici,pe care le folosim zilnic pentru a nu supăra persoanele din jur.Citind “minciunile” scrise de Alexandra,am început să mă gândesc ce “abureli” scot eu când am nevoie.

Cea mai des utilizată ar fi “nu am fost eu”,atunci când mă întreabă cineva ceva ce nu vreau să recunosc.Trebuie să menționez că eu nu prea știu să mint,și mă cam fâstâcesc.Dar asta cu “nu am fost eu” o mai utilizez.

“Am uitat să îți zic” e alta pe care o folosesc cel puțin la fel de des.De fiecare dată când vreau să omit,deliberat,ceva dintr-o discuție o fac.Dar când sunt întrebat despre asta,prefer să zic simplu “am uitat să îți zic”.

Le folosesc și pe cele ale Alexandrei,pe care vă invit să le citiți la http://www.belva.ro/minciunica-minciunea/ (Alexandra,să zici sărumâna că îți fac reclamă).Dar,în general,sunt o persoană care zice verde în față ce are pe suflet.Poate de asta sunt puține persoanele care mă apreciază.Pentru că,în lumea asta, există din ce în ce mai multe persoane care preferă o minciună frumoasă în dauna unui adevăr urât.

Dar,lăsând asta la o parte,voi ce “minciunele” folosiți,dragii mei cititori?

