Adio 2011!După 365 de zile,anul 2011 a luat sfârșit(în sfârșit).Pentru mine a fost un an normal,presărat și cu bune și cu rele.Un an în care am crescut ca persoană.Am învățat multe de la alții și i-am învățat multe pe alții.Am avut experiențe pe care până în acest an nu le mai trăisem.Mi-am facut prieteni la care nici nu visam că îi voi cunoaște vreodată.Mi-am descoperit unul din talentele mele ascunse.M-am atașat.Am fost trist.Am fost OM.

Iată însă că a venit 2012.Un an nou,cu o zi mai lung decât cel dinainte(sau cu niscaiva zile mai scurt,după profeții și altele).Nu îmi doresc foarte multe de la acest nou an,dar dacă ar fi să fac o mică listă cu dorințe,ea ar arăta cam așa:

1.Să fiu sănătos.
2.Să iubesc și să fiu iubit(love,baby,loooove).
3.Să mă descurc bine la facultate.
4.Să reușesc să intru la Facultatea de Jurnalism.
5.Să îmi găsesc un loc de muncă stabil.

Cam astea sunt.Din alea cu mașini,vile,câștiguri la 6/49 și altele,nu prea îmi permit să am.Nu de alta,dar aș fi exact precum proverbul “pică pară mălăiață-n gura lui Nătăfleață”.Și nu îmi doresc asta.Prefer să rămân cu picioarele pe pamant,ca să nu pierd vrabia din mână pentru cioara de pe gard.

Voi ce dorințe aveți în noul an?

