Câti dintre voi și-au pus întrebarea asta măcar o dată?Mie unul mi-a stârnit curiozitatea acest lucru încă de la primul sărut.Ce știam eu atunci despre sărut,despre sentimentele adolescentine?Pe internet nu prea intrasem,că nu era la discreția oricui,ca acum.Țin minte și acum cât de roșu eram și ce fel îmi bătea inima…

Dar am închis ochii.De ce?Când am sărutat prima dată o fată,am închis ochii.Și nu din cauză că așa văzusem în filme.Ci pentru că așa a reacționat corpul meu.Și așa reacționează corpul fiecăruia.Văzusem într-un film doi îndrăgostiți care să sărutau și ea săruta cu ochii deschiși.La care el i-a zis că îl sperie.De ce îl sperie?Eu am sărutat o singură dată cu ochii deschiși,pentru că îmi atrăsese un zgomot atenția,și mi s-a zis că sunt impasibil la sentimentul sărutului.

Se spune că atunci când sărutam,închidem ochii pentru că încercăm să cuprindem basmul, lumea ireală şi tot ceea ce se învârte neştiut prin mintea noastră. Ne dorim să îmbrăţişăm irealul şi ne întoarcem inconştient la copilărie, la joacă, la neştiinţă, la ceea ce este tremur şi cutremur în noi. În fapt, trăirea este cea care te condamnă, te pune, te supune la orbire, la ceea ce este mai frumos în tine.Oare asa sa fie?

Nu știu ce părere aveți voi,sau cum sărutați voi.Dar eu închid ochii când sărut.Și chiar simt că sunt purtat în altă lume.Tot ce e în jur devine,uneori,absent.Și tot ce contează e persoana pe care o sărut…

