Dragii mei cititori şi prieteni,vă salut(Ceauşescu reloaded).Revin astăzi cu primul articol după câteva zile.Am decis că,dacă majoritatea oamenilor au liber în zilele Crăciunului,să îmi iau şi eu liber.Nu de alta,dar printre atâtea fripturi şi atâtea bunătăţi tradiţionale,nu îmi stătea mintea la scris(deh,mâncarea e mai importantă).

Şi,cum suntem exact în mijlocul sărbătorilor,am decis să scriu acest articol pentru a vă împărtaşi tuturor gândurile mele bune pentru voi.Acum,nu vă cunosc pe toţi personal,dar tind să simt că blogul ne leagă pe toţi într-un fel sau altul.Eu scriu,voi citiţi şi apreciaţi(sau nu).Pentru mine înseamnă mult că voi vă pierdeti 5 minute în care puteţi face altceva,pentru a arunca un ochi pe aici.

Aşa că,în perioada Sărbătorilor de Iarnă aş vrea să vă urez tuturor să fiţi sănătoşi. Aş vrea să vă urez să fiţi fericiţi.Să fiţi înconjuraţi de cei dragi vouă.Să nu exageraţi cu mâncarea şi băutura.Nu de alta,dar şi medicii îşi mai iau liber din când în când.Şi decât să vă petreceţi Revelionul la spital,mai bine îl petreceţi acasă(ştiu că e greu să te abţii când vezi masa încărcată de bunătăţi una şi una).Mie unul îmi e greu să mă abţin,motiv pentru care nu o fac.Motiv pentru care ajung încet încet la 90+ kg.

Aş vrea să vă urez să aveţi parte de tot ce vă doriţi.Să nu mai cunoaşteţi tristeţea în anul ce vine.Să fiţi iubiţi.Şi aş putea să vă mai urez multe.Tot ce îmi doresc mie,vă doresc vouă. Şi,deşi nu obişnuiesc să postez filmuleţe pe blog,vi-l fac cadou pe acesta.

Sărbători fericite tuturor!

