Aşa îmi începeam scrisoarea către Moş Crăciun,când eram mic.Acum,însă,eu am crescut,a îmbătrânit şi moşul,nu prea mai vede scrisul,aşa că nu îl mai obosesc.Dar nu pot să nu îmi aduc aminte în fiecare an,în preajma sărbătorilor,de anii copilăriei.

Ani în care părinţii mei cumpărau un brad care,de cele mai multe ori,ajungea până în tavan.Ani în care îl împodobeam cu cât mai multe globuleţe,ciocolăţele la care salivam până în dimineaţa de crăciun(mai furam eu câte una,pe ascuns).Ani în care mă culcam în seara de 24 decembrie cu gândul că a doua zi voi găsi ceva sub brad.Nu îmi păsa şi nu mi-a păsat niciodată ce era sub brad.Conta doar să fie.

De obicei,moşul îmi aducea ce îmi doream.Ţin să precizez că nu eram atât de pretenţios.Am vrut trenuleţ electric,mi-a adus.Am vrut maşinuţă cu telecomandă,mi-a adus.Am vrut joc pe televizor,mi-a adus(de 2 ori).Eram un copil cuminte,sau aşa îmi place să cred.

Nu ştiu câţi dintre voi mai ţin acum la tradiţie,dar îmi aduc aminte cu plăcere de anii în care seara de ajun îmi aducea cel mai mare zâmbet pe faţa din toate serile din tot anul.Şi nu numai seara de ajun,ci toată perioada asta a sărbătorilor.Mergeam la colindat,mă jucam în zăpada(de care ţin să precizez că îmi e dor) fără de care Crăciunul nu e la fel.Erau anii copilăriei mele,anii cei mai frumoşi.M-am bucurat însa când am simţit o străfulgerare(efecte adverse de la “Nemuritorul”) de bucurie când am terminat de împodobit braduţul,am stins lumina şi am pus instalaţia în priză.Mi-a apărut un zâmbet mare pe faţă.De asta îmi era foarte dor.De sentimentul ăla care mă facea să uit de toate supărările mici pe care le aveam,copil fiind.

Acum o să închei articolul,dar aş vrea să vă spun că mi-aş dori să cred că nu numai eu sunt atât de entuziasmat de sărbătorile de iarnă.Şi nu mă refer la entuziasm de genul “postez mesaje şi melodii de craciun pe FACEBOOK şi arat că abia aştept”.Mă refer la acel sentiment care vă face să zâmbiţi în aceste zile.Un Mos Crăciun există pentru toţi.Pentru mine,anul ăsta,Moş Crăciun a fost zâmbetul.

Pentru voi,cine va fi?

