Acum câteva zile,o persoană cunoscută recent mi-a spus că,dacă ar avea un blog,l-ar folosi pentru a scrie despre reclame.De acolo şi până la articolul ăsta a fost doar un pas.El încolţeşte în mintea mea,mereu avidă de mai mult,încă de atunci,dar abia azi m-am hotarat să îl şi împart cu voi(tot e luna cadourilor).

Încă de când mi-a zis,mi-am adus aminte de reclamele alea amuzante şi totuşi tâmpite la care mă mai uit când deschid televizorul(adică din Paşte în Crăciun şi invers).Dar,ca să fiu şi mai inspirat(wordul vrea sa scrie inspirit,dar eu nu ştiu ce e aia) am decis să folosesc atotcunoscătorul Youtube.Şi am dat peste reclama aia de la NESTEA.Ştiţi,acum câţiva ani,era puţin diferită faţă de cea de acum.Era o tipă,frumoasă de felul ei,pe plajă şi îi spunea soţului că îi este cald (“Antonio,fagaldo”).El o servea imediat cu un NESTEA ICE TEA(ce reclamă le fac,ar trebui să mă plătească) şi o răcorea de îi clămpăneau dinţii.Mesajul era clar.În zilele toride de vară,un NESTEA ICE TEA(iarăşi reclamă) îţi îngheţa şi inima şi creierul.Nu mai zic de corp.

Acum însă,cei de la NESTEA au lansat şi varianta fierbinte a băuturii.Şi cum altfel să o promoveze decât printr-o reclamă similară ochiului.Un el şi o ea,în munţi,intra în cabană şi ea îi spune lui că îi este frig(sau că îi clămpăne dinţii).El o serveşte cu ceaiul ultra-fierbinte şi o înfierbântă la maxim.La modul că îşi aruncă hainele şi sare pe el(de acum ştiu cum să îmi aprind viitoarea prietenă).După consumarea actului de înfierbântare reciprocă(maxim 2 minute) apare şi replica lui: “Iubito,mi-e cald!”(AntoniA,zic eu,fagaldo).Frumoasă reclamă şi frumos mesaj(dacă se simte ironia,asta e.E acolo unde trebuie sa fie).

Dar,eu sunt genul de persoană care nu prea se uită la televizor.Daca m-aş uita,cred că în mintea mea ar răsuna numai “Tati,tati” urmat de un  “Mai vreau copii”,numai “Bună seara şi bine v-am găsit la Happy Hour.Astăzi(la ora fericită) vom vorbi despre sinuciderea Mălinei Olinescu.A fost crimă?A fost sinucidere?Toate astea PLUS  cum şi-a pus Andreea Tonciu silicoane,doar la Măruţă Show.Pardon,doar la Happy Hour”.Şi multe astfel de…aşa că prefer să citesc statusurile pe facebook.E mai amuzant.

