De la o vreme,apar din ce în ce mai mulți bloggeri sau scriitori pe blog sau cum vreți să îi numiți.Fiecare își creeaza un spațiu virtual în care scrie ce vrea el,despre ce vrea el.Însa,nu pot să nu observ că majoritatea blogurilor dezbat aceleași subiecte.Aceleași tâmpenii pe care le vezi zilnic la tv(pentru mine,bloggingul înseamnă responsabilitatea de a aduce ceva nou în peisaj).

Nu zic că nu sunt și bloguri interesante și pertinente.Sunt o mulțime de astfel de bloguri.Bloguri de fotografie,bloguri de gânduri,bloguri de muzică.Foarte multe.Însa mai sunt și acele câteva bloguri sau acei câțiva bloggeri care scriu ce îi taie capul( și ăsta nu e un lucru rău,denotă imaginație),dar într-un mod mai puțin frumos.La modul că limbajul lasă de dorit(dacă tu înjuri în fața blocului,eu ca cititor nu sunt obligat să îți citesc exprimarea ”academică”).Ok,e bine să îți exprimi părerea(trăim totuși într-o țară europeană).Nu înțeleg însa de ce își exprimă acea  părere folosind cuvinte mai puțin frumoase din vocabular și totuși asteptând un feedback pozitiv(unii chiar primindu-l==>gradul ridicat de inteligența al cititorului)

Poate că asta e doar părerea mea,ceea ce m-ar lăsa singur împotriva tuturor.Off topic,asta îmi aduce aminte de patronii din fotbalul mioritic care mereu se vaită că sunt singuri împotriva tuturor(vezi  Copos,Becali,Paskany,Porumboiu,Iancu…doar nu o să stau să îi enumăr pe toți,lasă-i cu puncte puncte pe restul).

Revenind,am participat acum ceva timp la o activitate numită “Jurnalist în devenire”,un fel de seminar pentru cei interesați de partea asta cu scrisul de articole.Doamna care ținea seminarul a menționat la un moment dat  că un bun scriitor nu își atacă niciodată cititorul sau persoana despre care scrie.Însă,asta nu se vede în bloguri.Ok,poate mulți nu știu chestia asta și consideră că e ok să îi atace pe alții.Poate și  eu o mai fac uneori( intenționat,desigur).Dar nu e ok să îi ataci pe alții,chiar și prin intermediul unui blog anonim,care nu va ajunge niciodată la persoana respectivă.Pentru că mă îndoiesc că voi vă doriți să fiți atacați verbal de alții(sunt mai pacifist de felul meu).

Așa că nu mai răscoliți c*catul!

