Acum câteva zile mi-am dat seama că FACEBOOK-ul mă ține conectat la lumea exterioară.Trebuie să menționez,spre rușinea mea,că nu sunt o persoana care citește ziare sau care se uită prea mult pe la stiri(alea de la ora 17:oo sunt faine,totuși).Nu fac lucrurile astea,pentru că presa și televiziunea și-au pierdut acea calitate care le făcea apreciate și anume obiectivitatea.Tot ce apare în presa scrisă sau la televizor trebuie neaparat să conțină numele Becali,să facă referire la vreo “bombă sexy”(care de cele mai multe ori,nu numai că e proasta ca noaptea,dar e și urâtă ca naiba),să mai zică ceva despre vreun scandal monden de care nu e nimeni interesat(gen:Oana Zăvoranu s-a dus la vrăjitoare.Oare s-a dus să îi faca vrăji lui Pepe?WHO GIVE’S A FUCK?).

Dar nu asta e ideea principală.Ideea principală e FACEBOOK-ul.După parerea mea,un site bunicel stricat de prostia noastră(nu mă refer la mine,sau neapărat la persoane apropiate mie,ci la prostia utilizatorilor,în genere).De ce zic asta?Păi,FACEBOOK-ul devine încet-încet noul HI5(bate o felie!).

Totuși,hai să vă explic titlul.FACEBOOK are multe aspecte bune,cum ar fi faptul că poți ține legătura cu prieteni apropiați plecați peste mări și țări,faptul că poți citi câte ceva interesant,cum ar fi un articol inteligent scris de către un anonim care(ca și mine) vrea să iasă din anonimat(nu sună chiar frumos,dar atât am invățat în jumătatea aia de semestru de la litere).Da,am fost și la litere.

FACEBOOK are insă și multe aspecte BUNE.V-ați prins?Dacă nu,vă dau un indiciu.Poze în oglinda,buze țuguiate(roz,pisi),decolteuri adânci,fuste mini mai mini decât fustele mini.Măcar de ar fi BUNE.Dar unele sunt penibile.Și dovada penibilității persistă în momentul când te uiți la aprecieri.Utilizatorii FACEBOOK mai degrabă apreciază(sau dau un mare LIKE) unor BUNE,decât unor bune.Și mă văd obligat să spun din nou,mulțumesc lui Doamne Doamne,Ăl de sus,sau cum vreți sa îi mai spuneți, că nu are toată lumea cont pe twitter și că nu își va face toată lumea prea curând așa ceva.Căci atunci,o sa vorbim,probabil, despre “TWITTER-cu bune si cu BUNE”.

V-am pupat!

