Băi,noroc de facebook-ul ăsta că mă mai ține informat.Că altfel,muream mai prost decât m-am născut(cât îmi place autoironia.păcat că nu mai știu mulți să o folosească).Și dacă tot am zis că mă ține informat,uite despre ce am aflat azi(ziua și informația,ziua și informația).Cică a apărut hârtia igienică(exact,din aia de care folosim la toaletă) care vorbește.Păi asta e o descoperire care te lasă cu gura căscată,cu barba până în podea(la 1.80 ai mei,vă dați seama ce gura mare aș avea?!ai zice că sunt lupul din ”Scufița Roșie”).

Modul de utilizare e foarte simplu.Basic stuff pentru niște computer geeks ca noi.Apeși butonul de REC,se aprinde luminița roșie,și incepi să înregistrezi.Orice îți trece prin cap.Ăștia care l-au promovat primii( n.r. http://www.smuff.ro) au dat și câteva idei de mesaje vocale pe care să le lasați ca surpriză pentru musafiri(oare ce reactie ar avea bunică-mea dacă ar veni la mine la baie,și ar vorbi hârtia?!SATANA,SATANA).Iată câteva dintre aceste mesaje:“hei! sper că nu ai urinat și pe capac!” sau “nu uita să închizi capacul!” sau “ești la toaletă, nu în bibliotecă”(gluma asta nu o înțeleg) sau “nu uita spălatul pe maini”.

Cineva mai ingenios a lăsat un comentariu pe facebook spunând că el ar înregistra altceva,după ce în prealabil ar lăsa sulul fără hârtie : ”Unde este Dumnezeul tău acum?!”.Ideea de bază e că orice mesaj ați alege,cel care va trage primul de hârtie va fi puțin speriat,apoi surprins într-un mod plăcut și apoi(dacă nu iese urlând din baie,că aude voci)va spune și altora despre această minunată invenție.(Sau o fură,că trăim totuși în România)

 

Materiale promotionale si textile promotionale? Le gasesti la o simpla cautare pe google: materiale promotionale si articole textile promotionale

