Nu stiu cati dintre voi v-ati dat seama de asta deja,dar eu am observat ca atunci cand un artist moare,oricat de mic sau mare ar fi fost el/ea,toata lumea devine fan.Cel mai bun exemplu la care ma pot gandi acum este chiar regretata Malina Olinescu.O voce foarte frumoasa a Romaniei,dovada fiind si faptul ca a reprezentat tricolorul(adica chestia aia cu rosu-galben-albastru pe ea,careia ii zice steag) la EUROVISION(hai ca asta sigur stiti si voi ce inseamna).

Cum mi-am dat seama de faptul ca ea a devenit mai celebra dupa moarte decat in timpul vietii?Pai,e foarte simplu.It’s all over facebook.Daca s-ar mai folosi hi5,ar fi si ala plin.Daca lumea ar sti sa foloseasca twitter,s-ar umple si ala(multumesc Doamne,ca nu are toata lumea cont de twitter,inca).Dar ideea e ca 99% din cei care posteaza melodii de-ale ei pe facebook nu le-au mai ascultat pana acum.Sunt sigur de asta.Si sunt sigur si de faptul ca cei care o cunosteau pe Malina Olinescu nu i-au mai ascultat piesele de ani buni.Eu pot fi sincer sa zic ca in toata viata mea,aia de aproape 22 de primaveri,am ascultat fix o piesa de-a Malinei.Si aia cand eram mic , si o dadea pe atomic.(la vremea aia,stiam cum arata calculatorul doar din INTERNET-CAFE-uri).

Dar,incet-incet,se va pierde in timp si memoria ei.Asa cum unii au uitat-o si pe Madalina Manole(ma refer la piese nu la nume.Ca numele,au grija parintii sa il duca mai departe prin televiziuni si tribunale),pe Laura Stoica,de care unii isi mai aduc aminte doar cand se mai aude pe la stiri ca a mai trecut inca un an de la trecerea ei in nefiinta,si pe multi altii.

Stau si ma intreb…daca moare Nicolae Guta?

