Banuiesc ca pana acum ati aflat toti despre “celebrele” si mult mediatizate cazuri ale profesorilor care au intretinut relatii sexuale cu eleve.In ambele cazuri,fetele erau minore.Dar,daca in primul caz,eleva era la liceu iar profesorul era mai tinerel,in cel de-al doilea…mi se pare un pic stupid.El 45 de ani,ea 12.Se iubeau,cica!

Am si eu o intrebare pentru domnul profesor…Cum naiba poti sa iubesti o pustoaica de 12 ani,tu avand 45 de ani,mai mult decat ca pe o copila.Pe langa faptul ca e un copil,e si un copil fara minte.Chiar nu imi dau seama.

In cazul celor de la Jean Monet,situatia incepe sa ia amploare din ce am vazut.A fost implicata si profesoara de religie.Profesoara de religie,cea care ar fi trebuit sa fie un exemplu pentru copiii aia.Eu o tin minte pe profesoara mea de religie din gimnaziu si chiar si pe cea din liceu ca ne duceau la biserica,ne vorbeau de Dumnezeu.Nu ne duceau in excursii  ca sa facem sex.Sexul era un subiect tabu la ora de religie.Sexul era reprezentat de iubire.Dar ma rog,asta e inca o dovada ca cei care fac facultatea de teologie,in ziua de azi, o fac pentru diploma si pentru un loc de munca prost platit.Dar care,din cate se vede,aduce beneficii de alta natura.SI ma refer aici si la femei si la barbate(vezi n cazuri de preoti care fac cate si cate).

Chiar daca ma vor judeca unii acum,asta reprezinta doar 0.0001 % din parerea pe care am inceput sa mi-o fac despre biserica ,ca si institutie.Daca as spune tot ce cred,probabil ca as fi considerat nebun sau mai stiu eu cum.In special de cei pentru care biserica reprezinta acel “crede si nu cerceta”.

Dar sa revenim.Dragoste intre elevi si profesori.Bai,nu zic ca nu se poate.Adica,sunt si ei oameni.Dar mi se pare absurd ca un profesor de 45 de ani sa aiba o relatie de orice alta natura decat cea strict profesor-elev.Eu ma gandesc ca omul ala ar trebui sa aiba un pic de gandire responsabila,un pic mai mult de cap pe umeri.Ceva ce nu a avut,evident.A avut in schimb un pic mai mult cap in alte parti.

Dar,sa nu credeti ca elevele sunt absolvite de vina.Hai sa zicem ca cea din Bucuresti a fost violate si na , nu s-a putut opune.Dar cea din Sf.Gheorghe?Aia ce a crezut?Ca  profesorul o sa isi paraseasca familia pentru ea?Ca o sa se insoare cu ea,peste 6 ani cand o sa aiba ea 18 ?Sa fim seriosi…

