Fiecare zi e o tortura fara zimbetul tau,
Fiecare clipa trece-n lacrimi si-mi e greu,
Dar iti dau un sfat pentru sufletul tau:
‘Sa n-arunci pe nimeni in abis,ca o sa-ti para rau’

Cindva vei simti si tu cei aia durere,
Dar va fi prea tirziu pentru o mingiiere
Iti vei ascunde lacrimile in picaturi de ploaie
Si te vei intreba – „cum ai pierdut-o oare?”

Mereu iti doresc sa-ti amintesti un vers:
‘De la iubire la ura este un singur pas’,
Dar cind iti vei da tu seama va fi prea tirziu
Caci eu dispar acum si n-am sa mai fiu…

Eu ma inalt spre cer cu sufletul gol,
Dar ingerul din palma imi zice sa nu mor
Imi zice sa ramin,sa m-ai stau o toamna
Sa-ti prind toate lacrimile tale-n palma.

Stiu ca si tu vei simti ce simt si eu
Si atunci vei intelegi cit mi-a fost de greu
Si poate aceasta durerea ne va reuni
Ne va face sa ne simtim din nou copii.De Mihaela Jumiga

