Acest blog creste vazand cu ochii.Desi a avut o perioada cand a fost ferit de ochii curiosilor,atunci cand l-am readus spre vizitare,l-am updatat mereu.Am publicat constant cate ceva nou.Unele articole poate v-au placut.Altele poate nu.Dar asta sunt.Si cu bune si cu rele.

Poate de cand tot intrati aici,v-ati pus macar o data intrebarea : „De ce MerePeresiGutui?”.Sincer?Nici eu nu stiu.In ziua in care l-am creat,mancasem un mar,dar imi era pofta de pere si gutui.Si asta mi-a venit in minte.De asta.Probabil vi se pare un titlu ciudat,avand in vedere ca multe dintre blogurile pe care le stiu eu au un nume sugestiv,un nume care indica in mare parte subiectele articolelor.

Dar la mine,subiectele variaza.Am inceput cu ganduri,am continuat cu mici povestioare culese si cu lucruri care mi s-au parut mie mai interesante.Acum am inceput sa public poezii.Eu cred ca va plac.Si chiar daca nu va plac,mie imi plac.Si o sa o sustin pe prietena mea,Mihaela,sa mai scrie ca sa am ce publica in continuare.

Acestea fiind spuse,nu mai stiu ce sa va zic.Doar ca va mai astept pe la mine.Si cu comentarii,si cu voturi,si cu orice.

 

 

 

