Dat fiind faptul ca o prietena foarte buna de-a mea are un mare talent la scris poezii,am decis impreuna cu ea sa le publicam pe acest blog.Daca va plac sau nu,daca aveti ceva de spus la adresa lor,va rog sa comentati.

Imi aduc aminte cu lacrimi in ochi
Cum traiam ca niste oameni miopi
Fara sa-ntelegem ce aia viata,
Fara sa avem o singura speranta.
Doar acum imi aduc aminte bine
Cum ne jucam,unde si cu cine
Si-nteleg ca astazi e mult prea greu
Sa-ntorci anii ce au fost parca mereu.

Anii ce-au trecut ,anii spulberati,
Dar din care am iesit oameni invatati
Anii ce-au facut sa ne simtim mai mari 
Sa avem multe puteri,sa fim mai tari.

N-am sa uit niciodata cum alergam prin curte
Cum ne rideam asa, ca nimeni sa nu ne-auda
Cum ascundeam in taina poznele facute,
Iar pentru mama eram doar un copil cuminte.
Un copil ce parea atit de obisnuit,
Dar a devenit cineva pina la sfarsit 
Si acum ne-am imprastiat prin univers.
Dar prietenii adevarati tot se regasesc…: Gandindu-ma-n trecut  de Mihaela Jumiga

