O sa fiu un pic mai critic in acest articol.Asta,dupa ce in in ultimele zile am postat numai chestii „fluffy”.Am intrat azi pe binecunoscutul facebook ca sa vad ce mai e pe acolo si mi-a sarit in ochi o chestie.Nici nu stiu cum sa ii spun.Era de fapt o preluare din ziarul Click,dar avea atasate si comentariile de rigoare.Poza este aceasta:

Iar titlul din click si de pe facebook…e unul care ilustreaza exact cantitatea de creier cu care sunt inzestrati 90% din contemporani.

Aşa ceva rar mai vezi! A atins absolutul în «cocălarie»!

Sa muriti voi!?Mie nu mi se pare ca a atins absolutul in cocalarie.Din contra,mi se pare o poza normala facuta intr-o casa in care traiesc oameni normali,probabil cu salarii care fac parte din clasa de jos a romanilor recenzorati sau nu,aia de traiesc cu 600 de RON pe luna.Nu e nimic ostentativ in aceasta poza.

In articol scria ca domnisoara a atins maximul in asa zisa „cocalarie” datorita faptului ca poza e facuta langa o soba de teracota(ceva uzual pentru cei care stau la casa si nu isi permit centrala termica,mai ales ca soba este si o modalitate mai ieftina de a te incalzi) si langa un perete pe care atarna acea carpeta.Carpetele alea erau nelipsite din casele oamenilor pana acum vreo 16 ani.Si daca unii sau altii au „avansat” la plasme pe pereti sau tablouri digitale cu memorie USB,asta nu inseamna ca cei care inca le mai poarta sunt cocalari sau mai stiu eu cum.Ce anume ne da dreptul sa ii judecam?

Cred ca ar fi mai bine ca toti cei care comenteaza doar pentru ca „mami si tati au bani,vila si masini” sa se uite in oglinda inainte sa iasa din casa.Ca,la urma urmei,ei sunt cei care se fac si ne fac de ras aproape zilnic…

Judecati-va pe voi,nu judecati pe altii…

