Va propun un joc. Raspundeti la cele 10 intrebari, apoi spuneti ce ati vrea sa retraiti si ce ati pastrat din copilaria voastra.

1. Care ar fi varsta la care ai vrea sa revii ca si copil?

Eu as vrea sa revin undeva pe la varsta de 5-10 anisori.Activitatile mele de atunci se reduceau la alergat de dimineata pana seara pe afara,la jucat tot felul de jocuri de care imi aduc aminte cu drag.Faceam multe lucruri care pareau periculoase.Unele chiar erau(cum ar fi faptul ca dupa ce am vazut Mortal Kombat am incercat sa fac un back-flip,dar am sfarsit prin a ma lovi cu spatele de cimentul tare de afara)

2. Care a fost cea mai periculoasa boacana pe care ati facut-o?

Pff…desi nici acum nu sunt sigur ca eu am facut-o,cred ca cel mai periculos moment a fost cand era sa ii scot ochiul unei vecine cu pistolul meu cu bile.Daca imi aduc bine aminte,eu am tras inspre piciorul ei,dar cred ca bila a ricosat si a lovit-o in ochi.Furios,tata mi-a sfaramat pistolul de primul gard care i-a iesit in cale:D.Dar,s-a terminat totul cu bine,pentru ca nimeni nu a suferit si pana seara ne jucam iarasi cu totii.

3. Care a fost cea mai hazlie boacana pe care ati facut-o?

Cea mai hazlie…pe care sa o aleg?Cred ca faptul ca m-am imbatat la varsta de 5 ani,cu un pahar mare de visinata la mamaia acasa.Nu imi aduc aminte daca l-am terminat,dar stiu ca am vrut la un moment dat sa ma dau jos din pat si m-am lovit cu capul de usa de ametit ce eram.Multumesc,mamaie,ca m-ai scapat de bataia mamei.

4. Care era cea mai mare pasiune pe care o aveati?

Asta e simplu.Imi placea sa ma joc cu masinutele.Carui baiat nu ii placea?Mai ales ca incepusem sa adun o colectie destul de marisoara de masini.Si aveam un prieten cu care ma puteam juca toata ziua,ca de imaginatie nu duceam lipsa nici eu,nici el.Locuri in care construiam diferite cladiri,gen garaje sau altele aveam foarte multe.Chiar daca ploua,tot aveam unde sa ne jucam.

5. Care era mancarea voastra preferata?

Haha…inca mai este mancarea mea preferata.Cartofii prajiti,bineinteles.Dar mai adoram ceva.Aveam o vecina care facea cozonac pentru biserica de alaturi cel putin o data pe luna.Si mereu ne chema sa ne dea cate o bucata(in toata regula) de cozonac abia scos din cuptor.Ce dor imi e de gustul ala…

6. Care era melodia voastra preferata?

Pff….de-ar fi fost una.Cand stateam prin casa,ascultam ATOMIC intruna.Nu ma mai saturam.Toate melodiile acelor vremuri imi placeau.SI inca le mai ascult cu drag.As da oricand o melodie de acum(romaneasca) pe una de atunci.De fapt,cred ca multi ar face asta.

7. Care era jocul vostru preferat?

Jucam foarte mult „CATARATELEA”.Ce imi mai placea sa ma urc pe toate gardurile si toate masinile din cartier.Aaa….si „tara,tara vrem ostasi”.Desi ala s-a terminat atunci cand un baiat si-a spart capul.

8. Ce urati cel mai tare si mai tare?

Nu imi placea deloc sa dorm dupa-amiaza.Si nici nu imi place.Mi se pare o pierdere de vreme.Merg pe premisa ca „o viata am si pe aia o dorm?”.Ehee…ce bataie mai luam eu la gradinita pe tema asta.

9. Cand ati simtit primii fluturasi in stomac?

Asta s-a intamplat cand aveam …11 ani.Parca asa.Eram la munte cu ai mei si acolo am intalnit o fetita,de aceeasi varsta ca si mine,care m-a facut sa ma balbai instantaneu.Aveam o poza cu ea pe undeva,acum mult timp,dar probabil a disparut si ea precum s-au dus acele vremuri.Oricum,senzatiile de atunci au fost unice.In alea 7 zile petrecute la munte,6 le-am petrecut cu ea.O luam cu noi si la plimbari.Era..ceva frumos.

10.  Care e cel mai mare regret pe care il aveti?

Cel mai mare regret…ce as putea regreta?Regret ca am fost complexat de folosirea numelui de familie de catre colegii mei.Aveau un prost obicei de a ma striga pe numele de familie in loc de numele mic.Si ma enervau la culme.Mama poate confirma ca uneori eram foarte trist si suparat din cauza asta.Acum insa,nu mai am nici o problema.

Tu ce ai mai vrea sa retraiesti?

As vrea sa mai am acel elan pe care l-am avut atunci, curiozitatea care ma implinea (nu se putea ascunde nimic de mine, gaseam imediat).As vrea sa mai am prietenii de atunci:Raluca,Liviu,Andreea.As vrea sa fac cateva din nebuniile de atunci,as vrea sa ma mai joc odata pe Terminator 2.As vrea sa mai petrec o zi intreaga jucand „Ascunselea”.Sunt multe…

Ce ai pastrat?

Pai…pofta de viata pe care o aveam atunci.Si acum imi place sa ma plimb,sa ma „joc”,sa rad,sa glumesc,sa vorbesc.Trebuie doar sa am cu cine.Ca,desi uneori o mai fac si singur,intotdeauna e mai bine in doi.

Va trimit aceasta leapsa si voua pentru ca mi se pare important sa pastram vie amintirea copilariei.

