Cati dintre voi mai tin minte ce se intampla acum 15-20 de ani?Cati dintre voi isi mai aduc aminte ce vremuri traiam atunci?Romania abia iesise din asa zisa „sfera comunista” si intrase in democratie.O stare de bine domnea in tara.Toti incepeau sa se dezvolte,care mai de care prin metode inovative.Multi se duceau in Germania,multi in Turcia,multi in Spania sau Italia.Dar mai erau si aceia care ramaneau acasa,aceia pentru care plaiul mioritic insemna si inca inseamna ACASA.

Si printre toti astia,eram si noi.Noi,copiii acelor vremuri.Noi,cei care am crescut jucandu-ne de dimineata pana seara afara,in praf,cu mainile murdare.Noi,cei carora nu ne era rusine ca ne-am murdarit pantalonii in groapa cu noroi,sau ca i-am rupt cand ne cataram in copac.Noi,cei care nu ne imbracam de la magazine de „fite” si nici nu incercam sa impresionam pe nimeni prin stilul vestimentar.Noi,cei care lingeam o acadea la 500 de lei(vechi) sau care ne coloram limba in diverse culori atunci cand parintii isi permiteau sa ne cumpere un Chuppa Chupps.

Mai tineti minte acele vremuri?Mai tineti minte cum era sa cresti fara calculator,fara telefon mobil?Mai tineti minte cum era sa iesi din casa fara sa ai bani in buzunar,dar stiind ca nici unul dintre prietenii tai nu te va judeca?Pentru ca atunci nu tineam cont de banii pe care ii avea unul sau altul.Noua ne pasa de joaca,de inventarea unor noi jocuri.Faceam felinare din pepeni si stateam noaptea tarziu cu ele aprinse in bezna de afara(spunand povesti cu fantome).Sau,daca parintii isi permiteau,aveam un laser cu care vroiau toti sa se joace si care se strica in maxim 2 saptamani.Dar eram fericiti.

Nu ne injuram intre noi,nu ne bateam.Si chiar daca se mai intamplau incidente,erau din intamplare,din joaca.Nu era nimic intentionat.Noi nu stiam sa ne jucam de-a BEN 10 sau mai stiu eu ce alti eroi de desene animate.Noi ne uitam la Tom si Jerry si ne jucam pe Terminator 2 sau Sega.Faceam corturi in curte din paturi luate pe ascuns din casa si stateam acolo toata ziua,chiar daca afara erau 30 de grade.Iarna adunam zapada intr-un loc si saream de pe garaje direct pe gramada.

Imi e dor de acele vremuri.Imi e dor sa fiu copil.Imi e dor sa fiu copil atunci.Sa am din nou langa mine prietenii de atunci,cei cu care ascultam muzica pe casetele alea vechi,cei cu care ma inregistram vorbind si apoi radeam de vocile pe care le avem.Stiu ca toti simtiti asta.Sau ,ma rog,cei care au copilarit atunci simt asta.Unii ma vor judeca,altii ma vor aproba.Din orice categorie ai face parte(tu,cititorule!),te intreb:iti este dor?

