Astea sunt cuvintele de ordine care incanta „prostimea” din Romania.Asta vedem toata ziua la TV.Incepand cu stirile de la ora 17:00 de pe PRO TV,stiri prezentate cu zambetul pe buze si terminand cu emisiunile de dupa ora 22:00.Pe orice post dai,gasesti cam aceleasi lucruri.Ori vezi ceva legat de sex,ori ceva violent,ori ceva cu continut discriminator fata de alte rase.

Asta am putut observa si in aceasta seara,cand am facut alegerea de a ma uita pe TVR 2,la o emisiune numita Pasaportul Romanesc(sau ceva de genul asta).Emisiunea prezenta un tanar de culoare care nu stia nici o boaba de limba romana,dar care vroia sa afle cat mai multe despre tara noastra pentru a obtine pasaport de Romania.

Acum sa luam fiecare parte pe rand.Un tanar de culoare care nu stie nici o boaba de romana(intr-un fel,asta nu e o problema,pentru ca sunt multi romani care nu stiu o boaba de romana).M-a deranjat insa sa vad ca se fac glume pe seama lui,profitandu-se de faptul ca nu le intelegea.Mai ales glume cu tenta rasiala de genul „acesta este patul tau.o sa cam murdaresti cearceafurile in noaptea asta de la atata culoare,dar nu-i nimic,se spala”:|.Trecem mai departe.Un tanar de culoare care vroia sa afle cat mai multe despre tara noastra.Si a aflat.A aflat ca romanilor le place sa bea si citez „romanii beau toata ziua.nu conteaza ca e dimineata,ca e pranz,sau ca e seara”.Mare dreptate are.A aflat,de asemenea,ca romanii numesc TAXI o caruta.A aflat de asemenea ca ciobanii sunt atat de retardati,incat ii spuneai sa mulga berbecul si sa insiste pana curge laptele:|.Mergem mai departe.Un tanar de culoare care vroia sa afle cat mai multe despre tara noastra pentru a obtine pasaport de Romania.Acum,eu stau si ma intreb:”DE CE?”.De ce ar vrea el sa aiba pasaport de Romania si,implicit,cetatenia,intr-o tara in care nu are sanse decat sa fie luat la misto?Dar,ma rog,asta e alegerea lui.

Asadar,aceasta emisiune,pe cat de amuzanta pe atat de rasista.Dar,asta e doar o mica parte din ceea ce poate romanul.Avand in vedere ca am si eu TV in camera,mai stau seara si ma uit pana mai tarziu.Si observ ca dupa ora 00:00 incep emisiuni gen „Un show pacatos”.Cea mai mare tampenie de emisiune pe care am vazut-o in viata mea.Dupa 5 minute am schimbat programul,pentru ca pur si simplu mi s-a facut scarba.In alea 5 minute am vazut 2 pitipoance siliconate si botoxate(Bianca Dragusanu si Daniela Crudu),2 „domnisoare” care faceau un numar de striptease,si 30 de barbati insurati cu „sora lu’ dreapta” care se uitau la acele 4 „dive” cu barba uda pe podea.Iar,cand s-a terminat aceasta imagine,au aparut alte 2 doamne,mai titrate de aceasta data(nu retin decat numele Marianei Moculescu) care au inceput sa se certe ca la usa cortului pe nu stiu ce chestie insignifianta.

Nu mare mi-a fost mirarea ca a doua zi sa aud vorbindu-se,intr-un cerc in care am nimerit din greseala,despre acea emisiune,despre cat de „bune” erau cele care dansau si se dezbracau si despre cat de „inteligente” sunt cele 2 doamne care se certau.Din nefericire,asta se vinde in Romania.SEXUL,VIOLENTA(verbala/nonverbala) si RASISMUL!

 

 

 

 

