„Am plecat sa colindam,domn,domn,sa-naltam”.STOP.Ce fac ma?Opriti-ma ca aberez.Am vrut sa scriu ceva si mi-a venit in minte versul asta.De fapt,daca ma gandesc mai bine,poate nu e asa de nepotrivit articolului.Cand spun „Barbati vs Femei” la ce va ganditi?Care e primul lucru care va sare in minte?Daca ar fi sa dau cu presupusul,as zice ca barbatii se gandesc ori la bataie ori la sex,in timp ce femeile se gandesc la cum sa ne faca viata mai grea pe alocuri.Zic pe alocuri pentru ca fara femei nu putem trai,noi,barbatii.Si cu bune dar,mai ales,si cu rele trebuie sa le acceptam.Ca asta este,nu avem ce face.

Sa revin la versul ala.De ce am zis ca se potriveste perfect articolului?Pai,pentru ca asta gandesc barbatii.Ma rog,un pic parafrazat.Cand un barbat iese in oras si este singur(sau single,ca „suna mai bine pe englezeste”),primul instinct este sa „colinde” si sa „inalte” steagul.Al Romaniei,bineinteles.La ce va gandeati?

Am citit o chestie interesanta pe internet,legata tot de razboiul sexelor.Cica „barbatul este o oaie”.

O sa va intrebati sau o sa ma intrebati daca o oaie este capabila de ura.Pai,nu ati citit „Miorita”?Acolo oaia nu era capabila de nimic.Iata,asadar,de unde vine asemanarea cu barbatul.Suntem natangi,neajutorati,de cele mai multe ori chiar pampalai(sper ca exprimarea mea nu e o problema pentru voi).Ne credem atat de duri,ne construim statui de eroi mitici uitandu-ne in oglinda,suntem virili si plini de barbatie in spatele volanului(sau al calculatorului),impetuosi cand deschidem o bere fara cheie(s-a inventat capacul cu inel),atragatori pana la lesin cand ridicam o spranceana spre „tanti”aia siliconata de la benzinarie care seamana cu Bianca Dragusanu.

Degeaba negam.Asa e de cand am fost creati(oricine ne-o fi creat).Sunt barbat,dar am puterea sa recunosc ca femeile sunt mai puternice decat noi.A nu se intelege ca toate.Dar in marea lor majoritate,femeile sunt mai puternice decat un barbat.Si in curand(cu tristete in glas),femeile vor conduce lumea si in mod oficial.

